En liten evighet, tre dager lang

Nå har jeg vært hjemme i tre dager. Tre dager som kjennes ekstremt lange ut. Varmen må jeg si var overraskende, den gjør meg enda trettere til tider. Jeg tror det kommer til å ta litt tid å bo her igjen jeg, det føles ikke riktig som hjemme. Mer som en merkelig ferie, et midlertidig stoppested før jeg kan trekke meg litt unna igjen.

Først skal jeg inn i nye rutiner med jobb, og i juli har jeg sannelig planer om å gjennomføre Camp Nano July som et lite sommerprosjekt. Jeg er med i en veldig snill hytte, og har et konsept til en del noveller som jeg har lyst til å jobbe med. 25 000 ord og ‘scarlet minutes’ blir viktig i juli. Hvis jeg da ikke ombestemmer meg og finner på noe helt annet. Det vet man bare ikke før første juli dukker opp på kalenderen.

Men samtidig har jeg et lite blomsterbed bak huset her jeg har fått i oppdrag å fikse på. Jeg mener å huske at vi fjernet thujaene (?) som stod der før i fjor, så nå er det på tide å plante noen stauder og no’ vintergrønt. Vi satser på at det gror gress igjen på den klatten til høyre! Det hadde lurt seg to forglemmegei oppi allerede, så de får stå i fred når de har vært så snille og begynt på plantejobben for meg. Det nederste bildet ble litt… blått, men det orker jeg ikke fikse.DSC_3970_2DSC_3986_2

2 thoughts on “En liten evighet, tre dager lang

    • Jeg tror nok du har rett! Jeg går og venter på tilbakemelding på bacheloroppgaven også, så jeg føler meg ikke helt ‘ferdig’ med det som kom før sommeren. Må bli bedre på å tro på at det er ålreit at ting tar litt tid ^^,

Legg igjen en kommentar

