Actitis hypoleucos

I juli i fjor møtte jeg det jeg er veldig, veldig sikker på er en vanlig strandsnipe på tur til hytta. Jeg fikk ikke komme for nærme før den ble usikker og fløy sin vei, så jeg lagde noen utsnitt av bildene jeg tok for å komme litt nærmere. Det var første gangen jeg så en strandsnipe i Lyngenfjorden (‘Løgnin’), så det var jo litt moro. Jeg har ekstremt mange bilder av fugler, jeg tror sannelig de er favorittmotivet mitt. Du kan sjelden gjøre feil med fugler egentlig, de er så spennende, fine og akrobatiske der de tuller rundt i luften. Er det rart mennesker har vært så fascinert over det å kunne fly?

Untitled
Untitled
Untitled
Untitled
Untitled

Den er snedig pen!

4 thoughts on “Actitis hypoleucos

Legg igjen en kommentar

