En borte-vekk sommer

Det er virkelig blitt høst. Kaldt, rå luft, fargerike blader, glitrende morgenfrost og en overraskende varm sol. Sommeren som gikk var kanskje den vanskeligste jeg har hatt, men for hver uke som tar meg vekk fra den, blir jeg mer og mer glad for at jeg har hatt den. At jeg ikke ble sittende fast i den. Jeg spurte etter hjelp. Jeg har fått mer enn jeg trodde fantes. Nå vil jeg skrive, noen ganger vil jeg det, selv om det gjør vondt og selv om det er vanskelig. Det skal gå, både for deg og meg skal du se!

20160118_12345720160118_123501

2 thoughts on “En borte-vekk sommer

Legg igjen en kommentar

