Tirsdager er grønne

Jeg hører på musikken fra Tangled.

Alle dagene har sine egne farger. Tirsdager er veldig grønne, men mer grønne som et limeskall enn et furutre. Søndager er gråe i det store og hele, men med innspill av sølv. Bildene nedenfra er tatt på Bangsund sist søndag. Jeg møtte en fin pusekatt, en hegre, ender, og noe fiskeliv som vaket så fint. Jeg prøvde å filme det, men hva det enn var som lagde ringene på vannet likte tydeligvis ikke tanken på å bli fanget på film.

Akkurat nå har jeg små banan- og havregrynskuler til steking i ovnen, men det begynte å lukte brent før de kom inn i varmen, så jeg vet sannelig ikke hva det skulle ha vært. Vi får se hvordan det går. Jeg kom over ideen på bloggen til Thea, My Little Kitchen, hvis du har lyst til å prøve. I morgen er det onsdag, og dagen går da fra grønn til blå. Blå i denne sammenhengen er ingen dårlig farge, den er fin og lys, og minner om havet og himmelen. Onsdager er fine for å gå tur, om det enn ikke er lengre enn til postkassa.

UntitledUntitledUntitled UntitledUntitledUntitled Untitled

2 thoughts on “Tirsdager er grønne

Legg igjen en kommentar

