Mørketid

Untitled

Denne helga har vært noe for seg selv. Takket være feberfanden som har hengt med meg siden onsdag, så har jeg fått til minimalt med timer god, restituerende søvn. Det tar på, spesielt psykisk når søvn uteblir, og det har jeg merket skikkelig over helgen. Nå er jeg veldig, veldig sliten, men skal prøve igjen i natt med noe litt sterkere. Jeg vil bare sove, og slippe de horrible feberfantasiene hjernen min koker sammen. Det er utrolig hva et menneskehode kan trylle frem og få oss til å visualisere.

Legg igjen en kommentar

