Et lite dykk in the world of words

Ute tordnet det. Inne gjorde det heldigvis ikke det samme.
Untitled
Jeg ser for meg at jeg husker hva du heter, men jeg er ikke helt sikker på om det er sant.
Untitled
Jeg måtte tenke meg om. Er tyngdekraften egentlig konstant? Idet jeg spurte og lurte, var det et øyeblikk hvor jeg bar hele jordkloden på ryggen som et eple. Jordkloden var fortsatt seg selv, men det hele smakte grønne epler.
Untitled
Imagine the confusion if an orange were to become a pear, and a pear was an apple.
Untitled
Herr Lumbago går veldig sakte og bruker alltid fotballskjerf.
Untitled
Hva var det hun ville? Hvem var hun? Hvem er hun? Ansiktet klarer jeg ikke å plassere. Jeg vet hun er her et sted, men hun gjemmer seg, later som om hun lever selv om alle kan se at det er umulig. Jeg tror kanskje hun er Blå.
Untitled

Jeg ville bare dele noen ord som gjemmer seg i mange av de dokumentene jeg oppbevarer på datamaskinen. Har du skrevet noen ord du liker ekstra godt i det siste?

Legg igjen en kommentar

