Barnlige minner

(Jeg er bare nesten sikker på at jeg bruker order ‘barnlig’ riktig.)
I dag vil jeg dele fem filmer med dere. Fem filmer som får meg til å tenke på det å være liten.

Det var en gang en skog (1993) – Vær grei med dyra da dere!


Pingvinen og lykkesteinen (1995) – Jeg alltid vært litt redd spekkhoggere siden.

Den lille havfruen (1989) – Det er egentlig litt vondt å stelle håret med gaffel.

Bambi (1942) – Bambi og Trampe sitt vennskap, forbilde!

Dumbo (1941) – Ikke tenk på rosa elefanter. Ikke! Nå er det alt du kan tenke på, sant?

♥ Hvilke filmer gjør at du kanskje føler deg ekstra barnlig?

One thought on “Barnlige minner

Legg igjen en kommentar

