I det siste

Untitled
I det siste har jeg
… skrudd opp volumet på bilradioen under en samtale fordi jeg blinksa og trodde da at jeg skrudde opp lyden på stemmen deres.
… ryddet i bildene mine, og nå er jeg nærme 1000 opplastninger på Flickr. Det skal feires.
… innsett at jeg sover bedre når det er lyst ute, og resten av verden er våken så de passer på.
… spist marshmallows til frokost.
… funnet ut at Netflix endelig hadde sesong 11 av Bones ❤
… hatt irriterende kløe i reisefoten.
… prøvd å være en aktiv deltager, ikke en passiv tilskuer når ting blir vanskelige.
… tenkt på hva jeg vil bli når jeg blir stor.

♥ Hva har du gjort i det siste?

Legg igjen en kommentar

