En hel halv time på 29 minutter

Untitled
Jeg har vært innom titt som tett den siste uken, men jeg har aldri kommet så langt at jeg har klart å poste noe. Det har nesten vært fysisk umulig å gjøre noe som helst, jeg løper rett inn i den velkjente veggen uten at den hverken slår sprekker eller flytter det minste på seg. Det er vanskelig å skrive, snakke. Språket sitter på en måte fast. Så de siste dagene har jeg sovet eksepsjonelt mye, hørt på musikk, sett alle episodene av Touch (jeg er så fascinert!), og spilt Pokémon Go for å komme meg ut av huset minst en gang om dagen. Det gjør ingen forskjell, men jeg prøver.

Ellers kan du få lov til å irritere deg sammens med meg. Jeg ville lage en spilleliste med 30 minutters varighet, også ble den 29 minutter. Det er frustrerende, men også litt moro.

En hel halv time
She Wants Me Dead av CAZZETTE vs. AronChupa ft. The High
Saving My Life av Gorgon City, ROMANS
Light It Up (feat. Nyla & Fuse ODG) – Remix av Major Lazer
No Money av Galantis
Dark Romance av Sølv
Hey Baby av Dmitri Vegas & Like Mike
Night Train – Extended Mix av CLMD & Alida
Black Beatles av Rae Sremmurd & Gucci Mane

Legg igjen en kommentar

