Sko med din glede

Jeg vet sannelig ikke helt hvorfor, men det er noe ved det å titte på smekre sko som gjør meg glad. Under sånne tidsfordriv så finner man jo fort ut hva man synes noe ekstra om. Glitter og fløyel ligger i toppsjiktet hos meg. Dessuten, Jimmy Choo har det mest passende skodesignernavnet. Har det seg sånn at jeg viser frem noen pene skopar bare for å fremme litt ekstra tørr humor? Hvem vet, hvem vet.

XLC Shoes - Jimmy Choo CGF Shoes - Jimmy Choo
Ikke alt som glitrer er gull, men det er jo jammen så flott åkkesåm.

NMF17_X3AF6 NMF17_X39ZX
Sløyfer, prikker, ballerinavibber. Sånt som man blir glad av.

 
Hvis Asterix designet sko.

Air Huarache Run Se Velvet Block Heel Boot
Det siste paret der, i gammelrosa nervøs fløyel, i mine ører så roper de på Buffy the Vampire Slayer!

♥ Du kan velge deg et par drømmesko, ingen hindringer, hva velger du?

Legg igjen en kommentar

