Et lite tilbakeblikk

I 2015 bodde jeg fortsatt i Maastricht, Nederland. Jeg studerte kulturvitenskap, og hadde det veldig gøy med å lære masse forskjellig. Jeg er veldig sliten i dag, mye etter en tung dag i går og en vanskelig natt, men også etter terapi. Så jeg sier ikke så mye i dag, viser bare noen glimt fra fineste Maastricht (og litt omegn, sånn cirka det som heter Cadier en Keer).

UntitledUntitled UntitledUntitled UntitledUntitled Like etter at jeg tok dette bildet viste det seg at jeg hadde svingt innpå en vei hvor de var midt i et sykkeløp! Hestene var fint lite interessert i å kose. Kanskje like greit i tilfelle de var av den gretne sorten.UntitledUntitled UntitledUntitled Untitled

2 thoughts on “Et lite tilbakeblikk

Legg igjen en kommentar

