Bones, siste sesong

Hvis du har lyst, og kan, så anbefaler jeg å skru på TV3 om en liten time (22:30). Da begynner nemlig sesong 12, den siste sesongen av Bones. Jeg gleder meg og gruer meg veldig. Det er mitt favorittshow, unektelig det jeg koser meg mest med på TV. Det er kjempespennende! Jeg leser bøkene av Kathy Reichs, som er inspirasjonen bak showet, så fort jeg kommer over dem. Skremmende fascinerende, tenk å være rettsmedisinsk antropolog?! Jeg har ikke noe særlig mer å si siden de viser siste episode av sesong 11 før eventyret tar fatt på slutten.

♥ Er det noe du bare MÅ se på tv/internett?

One thought on “Bones, siste sesong

  1. Det e så trist at det e siste sesong, elske Bones og Booth! Mest Booth 😉 Og hurra for at du blir med te Ferelden, yay!!! Visste ikje at du spilte Dragon Age 😀

Legg igjen en kommentar

