Hei August

Untitled

Der var du, du glødende, varme, oransje måned. Takk for sist. Det er fortsatt sommer, men snart må vi bevege oss videre inn i høsten. Nye farger, nye dager, og kanskje nye eventyr. Jeg trenger et sted å hvile som ikke er mitt eget hode. Jeg må, og vil, prøve å skape en rutine hvor jeg kan utforske ordene som snurrer rundt. Gamle rutiner har sommerpause, og det gjør hverdagen uavhening av sommertid vanskelig.

Prøver allikevel, selv om det skremmer på meg vondt i kroppen. Må skape, finne mestringsfølelse og mening. Jeg tror ikke, men hopper i det. Takk for at du er der ♥.

Untitled

3 thoughts on “Hei August

      1. Tusen takk. Den startet ikke spesielt bra, men den har jo noen dager å for dere seg på, sier jeg med et smil om munnen. Jeg skal i alle fall tilbringe litt tid med bloggen og bloggene jeg følger. Det er kvalitetstid.

Legg igjen en kommentar

