Bildedryss – en hundespesial

Sommeren har vært ganske travel, og nå har det sannelig blitt høst. Skoleåret er allerede godt i gang, det er valgdag (bruk stemmeretten, er du snill), og det er akkurat passe varmt og kaldt ute. Jeg har prøvd å skrive innlegg her nå og da, men har aldri blitt fornøyd nok til å trykke publiser. Den indre kritikeren og jeg må jobbe litt med forholdet vårt, men jeg vet mer om hva jeg liker å skrive om. Jeg vil skrive om bøker, litteratur, fotografi, fine ting, glede, kanskje hverdagslige erfaringer på godt og vondt. Enn så lenge håper jeg dere koser dere med hundene nedenfor, og at høsten fremover blir vakker og frisk!

Untitled UntitledUntitled UntitledUntitled UntitledUntitled UntitledUntitled UntitledUntitled

4 thoughts on “Bildedryss – en hundespesial

  1. Jeg koste meg med bildene. Og jeg koste meg også med oppdateringen fra deg. Det er fint du vet noe du vil skrive om. Jeg skal lese.

Legg igjen en kommentar

