Nesten akkurat nå #1

Gruppeterapi ble en helt ny greier for meg nå i høst, og så langt har det vært både fint og vanskelig. Noe som skal læres i den gruppa og øves på hjemme, er det med økt tilstedeværelse. Det å trene på å være her og nå, fremfor det å fortape seg i grubling om fortiden og fremtiden. Siden jeg liker lister ville jeg prøve meg frem med en slags i-dette-øyeblikk-liste, men siden det jeg gjør akkurat nå er å skrive dette, måtte jeg plassere et nesten foran. Så det ga mer mening i mitt eget hode.

Untitled

Nesten akkurat nå
…leser jeg Grisehjerter av Ingeborg Arvola (Bokelskere).
…hører jeg mye på The Chainsmokers, gjerne Roses og All We Know.
…putter jeg kakopulver i kaffekoppen fordi jeg liker det.

Untitled

…ser jeg Parks & Rec i store mengder.
…synes jeg det blir spennende å komme tilbake på jobb mandag.
…tenker jeg at jeg burde strikke sokk nummer to, så jeg holder alle ti tær varme.
…lurer jeg på hvilken farge jeg burde gå for på håret neste uke.

Untitled

Hva gjør du (nesten) akkurat nå?

4 thoughts on “Nesten akkurat nå #1

  1. Fint innlegg og fint regnbuebilde 🙂 Parks & Rec er kjempegøy, da jeg hadde HBO brukte jeg det bare til å se det basically. Nesten akkurat nå spiller jeg Wordfeud mot moren min og drikker te =D

Legg igjen en kommentar

